Thursday, February 26, 2015

~VELLFIRE UNTUK DISEWA~

🚕🚗🚙🚗🚕🚙🚗🚕🚙
Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Alhamdulillah...syukur kehadrat Ilahi kerana dengan rahmat-Nya Kereta Sewa Batu Caves telah mendapat MPV mewah iaitu Toyota Vellfire untuk disewakan. Oleh kerana sebelum ini,terdapat ramai pelanggan yang telah menghubungi kami untuk menyewa MPV mewah ini,kami sedaya upaya berusaha mendapatkan nya bagi memenuhi kehendak semua pelanggan2 kami.


Kenderaan MPV mewah ini sangat sesuai digunakan untuk rombongan pengantin, bercuti bersama keluarga dan lain2 lagi. Pendek kata MPV mewah ini sangat sesuai di gunakan oleh semua dan pada bila2 masa sahaja.Bagi yang ingin melangsungkan perkahwinan dan mahukan kemewahan dalam majlis tersebut, boleh lah mendapatkan Toyota Vellfire ini. InsyaAllah tuan/puan akan berpuas hati dengan perkidmatan yang kami sedikan memandang kan keselesaan kepada penyewa2 adalah keutamaan kami.

Kepada pelanggan2 sekalian yang ingin merasa untuk menaiki MPV mewah ini boleh lah hubungi kami untuk menyewa. Di sini kami ingin ingatkan sekali lagi, tempahan awal adalah sangat digalakkan memandangkan kereta ini mendapat permintaan yang tinggi.

Akhir sekali, kami ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada Investor yang telah memberi kepercayaan kepada kami dengan memajak MPV mewah ini untuk disewakan. InsyaAllah kami akan menjaga nya seperti kereta sewa kami yang lain.

Jika tuan/puan berminat untuk menyewa dan ingin mengetahui Maklumat lanjut berkenaan kereta Toyota Vellfire ini, bolehlah klik di SINI

So,Apa tunggu lagi...call sy sekarang!!!!!!!

SMS / WHATSAPP/TELEGRAM kalau tak jwb call.
TQ

Untuk Booking tuan/puan bolehlah hubungi saya:

Asyman
+60196184030 (Direct Line)
rawdabatucaves.wasap.my (Whatsapp) 
t.me/keretasewabatucaves (Telegram)
www.rawda.com.my (Online Booking)
Kereta Sewa Batu Caves

0 comments:

Post a Comment